סדרה חדשה שייק

יום שני, 1 באוגוסט 2011

החיים היפים של זאק וקודי מדובב לעברית - עונה 2



הסדרה "החיים היפים של זאק וקודי", אשר עליה מבוססת עלילת סדרת הספין-אוף "החיים היפים על הסיפון" אשר בה מככבים דילן וקול ספראוס בתפקיד זאק וקודי, זוג תאומים אשר גרים בבית מלון בשם "טיפטון", חוזרת לערוץ דיסני ישראל בעונה שניה מדובבת לעברית.
הסדרה "החיים היפים של זאק וקודי", אשר שודרה בין השנים 2005 ל-2008 בערוץ דיסני ארצות הברית, ולאחר מכן בערוץ דיסני ישראל, חוזרת לשידור בערוץ דיסני ישראל בדיבוב לשפה העברית.
בחודש מרץ האחרון, ערוץ דיסני ישראל עבד על פרויקט לדיבוב הסדרה "החיים היפים של זאק וקודי" לשפה העברית, כאשר לדיבוב הסדרה, על פי פרק "מאחורי הקלעים" המיוחד אשר שודר בסמוף למועד עליית הסדרה המדובבת לשידור בערוץ דיסני ישראל, נאמר כי ערוץ דיסני השתתפו בילדים ובאנשים מוכרים כדי לדובב את הסדרה לשפה העברית, כאשר בחודש מרץ האחרון נערכה בנוסף תחרות מיוחדת באתר ערוץ דיסני אשר הזוכים שלה זכו לקחת תפקיד אורח בהקלטה ולהופיע בספיישל מאחורי הקלעים.
במהלך תקופת השידור של הסדרה "החיים היפים של זאק וקודי" בדיבוב לעברית שודרה העונה הראשונה של הסדרה "החיים היפים של זאק וקודי" בלבד, מתוך שלושה עונות של הסדרה.
בשבועות האחרונים ערוץ דיסני ישראל הכריזו על שידור העונה השניה של הסדרה "החיים היפים של זאק וקודי" בדיבוב לעברית.
תוכלו לצפות בעונה השניה של הסדרה "החיים היפים של זאק וקודי" בדיבוב לעברית בכל יום בשעה 16:15 - 16:40 בערוץ דיסני ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה